x
Faktura VAT wystawia się automatycznie dla wszystkich transakcji zrealizowanych danego dnia. Oznacza to, że w jednym dokumencie zawarte są wszystkie zamówienia, które zostały złożone i opłacone w danym dniu, niezależnie od ilości rozdzielonych transakcji.

Nie wystawiamy faktur zbiorczych z dłuższego okresu czasu.

Faktura generuje się automatycznie na dane Klienta podane przy rejestracji.
 
Faktura generuje się automatycznie na dane Klienta podane przy rejestracji.
Jeśli chcesz, abyśmy wystawili fakturę na inne dane, musisz opłacić zamówienie i niezwłocznie poinformować o tym Dział Obsługi Klienta. Informację taką musimy otrzymać do godziny 15:00, wraz z nowymi danymi i numerem zamówienia, na adres mailowy - [email protected]. W tytule maila wpisz: "Zmiana danych do faktury".
Nie ma możliwości zmiany odbiorcy na wystawionej fakturze.

Zmiana błędnie wprowadzonych danych nabywcy (pomyłka w zapisie) może zostać dokonana poprzez:
  • wystawienie przez nabywcę noty korygującej - w przypadku, gdy pomyłka dotyczy nazwy lub adresu (NIP zostaje bez zmian)
  • wystawienie przez sprzedawcę faktury korygującej - w przypadku, gdy pomyłka dotyczy NIPu.
Link do pobrania korekty faktury otrzymasz od nas drogą mailową.
Korekta jest także przypisana do faktury w zakładce rozliczenia. Jeśli nie wiesz jak pobrać korektę, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, a otrzymasz od nas link do dokumentu. Zwrot należności z tytułu korekty lub anulowania zamówienia następuje w ciągu 7 dni roboczych.

 
Gwarantujemy najwyższą jakość!
Na naszej witrynie stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziecie Państwo w Polityce prywatności.
Rozumiem
Darmowa wysyłka