x

Wersja przyspieszona...

Rejestracja

Pierwszą rzeczą, jaką musisz zrobić, aby u nas drukować, jest rejestracja w systemie ViperPartner. Wykonuje się ją poprzez kliknięcie przycisku Rejestracja, który znajduje się w prawym górnym rogu strony.
rejestracja nowego uzytkownika w drukarni internetowej ViperPrint.pl
 
Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.
Przy wyborze loginu i hasła nie można używać znaków specjalnych (np. @, $, &). Login i hasło powinny mieć od 4-10 znaków. Sprawdź uważnie wpisane dane, będziemy je bowiem wykorzystywać do kontaktu z Tobą i obsługi Twoich zamówień. Aby przejść dalej, konieczne jest zapoznanie się i zaakceptowanie regulaminu współpracy. Rejestrację zakończysz poprzez kliknięcie przycisku Zarejestruj.
 
formularz rejestracyjny
  Aby potwierdzić rejestrację, wyślemy do Ciebie e-mail. Aktywacja konta nie będzie już wymagana.

Składanie zamówień

Menu produktów jest zasadniczym elementem strony głównej. Znajdziesz tu ikony oferowanych przez nas produktów.
 
menu produktów, wizytówki, biznes karty, karty pocztowe, ulotki, plakaty,
 
Dla ułatwienia nawigacji umieściliśmy nad nimi karty pozwalające na podstawowe sortowanie naszych produktów. Są to:
 
        kategorie produktów, wszystkie produkty, kalendarze, nowe produkty, ulubione
 
  • Wszystkie - przedstawione są wszystkie produkty z naszej oferty.
  • Wizytówki - dostępne na naszej stronie wizytówki.
  • Kalendarze - prezentowana jest tu tylko oferta kalendarzowa.
  • Biuro - produkty dostępne w naszej ofercie, które są niezbędne w każdym biurze.
  • Wielki format - produkty wielkoformatowe, czyli banery, rollupy, folie.
  • Promocje - aktualne promocje cenowe.
  • Nowe produkty - nasze nowości produktowe.
  • Plastic - produkty drukowane na podłożu syntetycznym PVC.
  • ViperCyfra - produkty drukowane cyfrowo.
  • Delikatesy Druku - wybrane z naszej oferty produkty, które wyróżniają Viperprint na polskim rynku poligraficznym.


Wystarczy kliknąć w odpowiednią ikonkę, aby przejść do szczegółowego wyboru parametrów produktu.
 
Wybór parametrów produktu.
Na tym etapie należy zdecydować o podstawowych parametrach produktu. W zależności od wybranego produktu, są to m.in.:
  • linia produktów
  • format
  • kolorystyka
  • rodzaj uszlachetniania
  • opcje dodatkowe
wybór produktu - ulotki

W razie problemów z wyborem parametrów wystarczy najechać kursorem na , aby skorzystać z domyślnej pomocy i dodatkowych objaśnień.

W zależności od wybranych po parametrów, zmieniają się inne elementy produktu, takie jak:
  • ID produktu ułatwiające jego odnalezienie
  • makiety i inne pliki przydatne do przygotowania projektu
  • galeria zdjęć produktu
Zmianie ulegają też ceny, które stanowią główny element strony, obok konfiguratora produktu.

cennik i termin realizacji
 
Galeria produktu, makiety, przykładowe pliki, pomoc w przygotowaniu projektu są obecnie dostępne z prawej strony panelu.

cennik i termin realizacji
Po kliknięciu w wybraną cenę (odpwiednią dla nakładu i czasu realizacji) przechodzimy do koszyka. Na tym etapie dołączamy do naszego zamówienia plik z projektem. Można to zrobić na dwa sposoby:
  • z dysku
  • przez FTP - wybierając plik z listy plików znajdujących się na Twoim koncie FTP
Można również dodać uwagę lub usunąć zamówienie.

Jak przesłać plik - więcej informacji... 
Jeżeli wszystkie zamawiane produkty są już dodane do koszyka, kolejnym krokiem jest wybór adresu dostawy przesyłki.
 
Dodatkową opcją jest możliwość zaznaczenia tzw. neutralnej wysyłki. Zaznacz tę opcję, jeśli chcesz wysłać paczkę bezpośrednio do swojego klienta.
Opcja neutralnej przesyłki ma pomóc w jak najszybszym dostarczeniu paczki z produktem do Twojego klienta.

Jeśli ją zaznaczysz, paczka z zamówionym towarem:
- zostanie wysłana na adres podany w polu adres wysyłki;
- nie będzie oznaczona naszymi danymi, a jako nadawca paczki podana zostanie Twoja firma.

Opcja ta jest przydatna szczególnie wtedy, gdy paczka z produktem ma być dostarczona bezpośrednio do Twojego klienta końcowego.

Za opcję neutralnej przesyłki nie pobieramy żadnej opłaty.

Faktura VAT nie zostanie dołączona do zamówienia. Możesz ją pobrać w Panelu Klienta, w zakładce Rozliczenia.

Pamiętaj, że w przypadku oznaczenia opcji płatności „pobranie" to Twój klient bedzie musiał dokonać płatności u kuriera. Aby nie ponosił kosztów zamówienia, zapłać za pomocą jednego z dostępnych systemów płatności online przed realizacją.
przesyłka neutralna noname
Wybierz dogodny dla Ciebie sposób płatności za zamówienia.  

W przypadku płatności elektronicznych dla zamówień zostanie wygenerowana faktura, a system automatycznie przekieruje Cię na odpowiednią stronę, która umożliwia dokonanie płatności.
PayU (Płatności.pl) Płatność poprzez internetowy system PayU, obsługujący:
- karty kredytowe: MasterCard, Visa, AlleKarta;
- internetowe konta bankowe: BZ WBK, CitiBank, Millenium Bank, Bank Pocztowy, Bank BPH, Deutsche Bank, Eurobank, ING Bank, Inteligo, Invest Bank, Kredyt Bank, Bank BGŻ, MultiBank, Nordea, PKO BP, Bank Pekao SA, Polbank EFG, Raiffeisen Bank, MBank, Alior Bank, GetinBank, Credit Agricole, Meritum Bank.
 
Sofort Banking
Płatność za pomocą szybkiego i bezpiecznego systemu internetowych przelewów bezpośrednich SOFORT. 
System ten umożliwia dokonanie płatności z większości polskich banków, jak i wielu zagranicznych. Dzięki automatycznym potwierdzeniom zapewnia natychmiastową realizację zamówienia.

PayPal i karta kredytowa
Za pomocą systemu PayPal można dokonywać płatności z własnego konta PayPal lub poprzez kartę kartę kredytową MasterCard/Visa.

Za zamówienie można również zapłacić przy odbiorze. Wystarczy wybrać opcję zamówienie za pobraniem.
Na koniec wysłanie zamówienia należy ostatecznie potwierdzić przyciskiem Potwierdź zakup. Gdy klikniesz ten przycisk, pokaże się ekran potwierdzający, zostanie też wygenerowana automatycznie faktura dla złożonych zamówień.

Jeżeli dokonujesz płatności za pomocą systemu PayU lub karty kredytowej (PayPal), ekran ten pokaże się dopiero po dokonaniu płatności w systemie PayPal lub Płatności.pl.

Panel Klienta ViperPartner

Panel Klienta znajduje się po prawej stronie ekranu. W tym miejscu masz możliwość edycji swoich danych, możesz też sprawdzić stan realizacji zamówień.

Aby móc składać zamówienia, trzeba zalogować się na naszej stronie. Logowanie odbywa się przy użyciu loginu i hasła podanych podczas rejestracji. Jeśli nie pamiętasz tych danych, możesz użyć funkcji przypomnienia hasła. Dane potrzebne do logowania zostaną wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji.
 
panel klienta ViperPartner
 
panel klienta ViperPartner


Twój koszyk - miejsce gdzie znajdują się Twoje zamówienia.
panel klienta ViperPartner


Wiadomości - tutaj pojawiają się informacje o wszystkich o promocjach oraz zmianach w naszej ofercie.
panel klienta ViperPartner


Zamówienia - panel poinformuje Cię o wszystkich zmianach statusu Twoich zamówień.
panel klienta ViperPartner


Paczki - poznasz szczegóły dostawy i status Twoich przesyłek.
panel klienta ViperPartner

Płatności - panel poinformuje Cię o płatnościach.
panel klienta ViperPartner

Ustawienia - panel w którym możesz zmienić dane dotyczące Twojego konta (nazwa firmy, adres, imię i nazwisko, e-mail, numer telefonu).
panel klienta ViperPartner


Wyloguj się - chyba nie trzeba specjalnie przedstawiać tego przycisku.
Po kliknięciu linku Zamówienia możesz śledzić stan realizacji aktualnych zamówień, jak również obejrzeć historię tych wcześniejszych. 

Zamówienie może mieć następujący status:
 
oczekujące zamówienie zostało przyjęte do realizacji, trwa jego kompletowanie: oczekiwanie na prawidłowy plik z projektem lub otrzymanie płatności (w przypadku przedpłaty)
w trakcie weryfikacji trwa weryfikacja zamówienia, sprawdzamy, czy przesłany plik jest prawidłowo przygotowany i zgodny z zamówieniem, pliki weryfikowane są przez naszych grafików w godz. 8.00-16.00 (dni robocze)
błąd pliku otrzymany plik nie został pozytywnie zweryfikowany przez naszego grafika, o szczegółach klient informowany jest e-mailem; konieczna jest poprawa pliku
skompletowane otrzymany plik został pozytywnie zweryfikowany; zamówienie zostało przekazane do druku, nie ma już możliwości zmiany pliku lub dokonania korekty w zamówieniu, nie można też usunąć już zamówienia
w trakcie realizacji trwa realizacja zamówienia, czas i sposób realizacji jest zależny od produktu; drukowanie, cięcie, opcje dodatkowe, przygotowanie do wysyłki
zrealizowane produkt został wysłany na podany adres lub jest gotowy do odbioru
 
Zamówienia nie zawierające pliku lub z błędnymi plikami będą usuwane w ciągu 2 tygodni od momentu wysłania do Ciebie informacji o nieprawidłowo przygotowanym pliku.
W dziale Paczki masz możliwość podglądu zawartości przesyłek, które dla Ciebie przygotowujemy. Jeśli chcesz, aby niektóre paczki były wysłane razem, możesz posłużyć się opcją "Połącz paczki". Warunkiem połączenia paczek jest ustawienie wcześniej tego samego adresu wysyłki i sposobu dostawy.
panel klienta paczki
panel klienta - faktury
W dziale Rozliczenia można dokonać płatności (przez PAYU lub PAYPAL), sprawdzić szczegóły zamówienia i wydrukować fakturę.
panel klienta - faktury 
Dane klienta
Jeśli Twoja firma zmieniła dane, np. adres, e-mail lub nr telefonu, możesz dokonać odpowiednich zmian po kliknięciu przycisku Ustawienia w panelu klienta. Nie jest możliwa zmiana loginu oraz numeru NIP - tych zmian może dokonać tylko administrator na Twoją prośbę.
panel klienta - ustawienia
 
Adresy wysyłki
Zamówienie może być dostarczone na adres Twojej firmy lub inny wskazany adres
panel klienta - ustawienia

Powiadomienia
Możesz otrzymywać powiadomienia o statusie Twojego zamówienia na każdym etapie jego realizacji.
panel klienta - ustawienia

Gwarantujemy najwyższą jakość!

Poleć Viperprint