x
Każdy użytkownik ma pełny wpływ na dane jego firmy zapisane w systemie. W celu dokonania zmian, należy się zalogować i kliknąć w ikonkę Ustawienia (na górnym pasku w panelu klienta). Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz zmiany. Wszelkie zmiany danych widoczne będą po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu się. Parametrami, których nie można zmienić poprzez stronę jest login, NIP oraz nazwa firmy. Jeżeli chcesz dokonać zmiany tych danych - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


ustawienia
 
Płatności - to przycisk przenoszący do miejsca, w którym możecie Państwo uzyskać informację na temat swoich faktur i ich statusu. Fakturę można wydrukować, jak również zapłacić za pomocą serwisów płatności elektronicznych. 

ustawienia
 
Wszystkie grafiki, zdjęcia, pliki pomocnicze i opisy znajdujące się naszej stronie WWW są zastrzeżone prawem autorskim. Jeżeli potrzebują materiałów do prezentacji, zachęcamy do zamówienia pakietu bezpłatnych próbek, z których nasi klienci mogą korzystać do woli.
Produkty offsetowe drukujemy w nakładach podanych na stronie. Druk w większych nakładach jest możliwy, ale wówczas konieczny jest kontakt z naszym działem kalkulacji: [email protected].
Druk cyfrowy pozwala na zamówienie pojedynczej sztuki i jest najbardziej opłacalny w przypadku małych nakładów. 
W druku cyfrowym, podczas składania zamówienia, w polu "Ilość" należy wpisać liczbę potrzebnych egzemplarzy .
Jednym z niepodważalnych walorów druku cyfrowego jest jego szczególna opłacalność przy niskich nakładach. Dlatego nasz system pozwala na złożenie zamówienia już od JEDNEJ sztuki.
Numeracja papierów została wprowadzona w celu ułatwienia Państwu składania zamówień w oparciu o wzorniki papierów.
Znajomość numeru papieru nie jest konieczna do złożenia zamówienia. Papier do zamówienia można również wybrać korzystając z Galerii papierów lub Listy.
Odpowiedź jest prosta. Druk cyfrowy jest wręcz stworzony do druków personalizowanych. W chwili obecnej dla większości produktów są dostępne dwie opcje personalizacji: numerowanie oraz nadruk grafiki. Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się jak przygotować plik, proszę przeczytać więcej o personalizacji.
Szczegółowe informacje jak przygotować prace do druku na papierach ozdobnych znajdą Państwo w dziale Pomoc - Druk na papierach ozdobnych
Czas trwania uzależniony jest od wielkości pliku załączanego do zlecenia oraz od aktualnej ilości plików wgrywanych przez użytkowników w danym momencie. Nie powinien jednak trwać dłużej niż 2 minuty. Jeżeli czas oczekiwania jest dłuższy, należy kliknąć opcję pomiń automatyczny preflight, wówczas Państwa plik zostanie przekazany do działu graficznego w celu sprawdzenia pod kątem poprawności przygotowania go do druku.
W sprawie zmian sposobu płatności należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta – nr tel. 34 344 44 44 bądź mailowo na adres [email protected] W przypadku zmiany na opcję płatność za pobraniem – do zlecenia zostanie doliczona opłata pobrania w wysokości 9.99 zł netto.
Zmiana adresu możliwa jest do momentu, gdy zamówienie pozostaje w statusie w produkcji. Aby dokonać zmiany, po zalogowaniu się do panelu klienta należy kliknąć zakładkę paczki (ikonka samochodu) znajdującą się w górnym prawym rogu. W zakładce tej można również oznaczyć przesyłkę neutralną.
Podczas zamówienia wystarczy oznaczyć paczkę jako neutralną. Wówczas nadawcą będzie zleceniodawca. Jeśli zapomną Państwo wybrać opcji przesyłki neutralnej można to zmienić w zakładce paczki (w prawym górnym rogu strony po zalogowaniu).
Proszę pamiętać, że do logowania nie używamy adresu mailowego, zawsze stosujemy login oraz hasło.
W takim przypadku należy założyć nowe konto. W sprawie zamknięcia konta z nieaktualnymi danymi oraz w sprawie przepisania aktualnie posiadanych rabatów należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta – nr tel. 34 344 44 44 bądź mailowo na adres [email protected]
Na chwilę obecną należy każdorazowo złożyć zamówienie od początku wgrywając plik do zmówienia.
Pliki przechowywane są przez nas przez okres około miesiąca. Aby pobrać taki plik należy kliknąć link aktywny znajdujący się przy danym zleceniu, a następnie zapisać go na swoim komputerze. Jeśli link jest nieaktywny – oznacza to, iż Państwa plik został już usunięty z naszego serwera.
Cała zawartość koszyka wysyłana jest razem, jedną paczką, po wykonaniu przez nas ostatniego z zamówionych produktów. Jeżeli jedno z zamówień jest gotowe, a Państwu zależy na wcześniejszej wysyłce, jest to możliwe, wystarczy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta – (nr tel. 34 344 44 44 bądź mailowo na adres [email protected]) celem rozdzielenia paczki i wysyłki zleceń zgodnie z terminem ich realizacji.
W takim przypadku należy anulować zamówienie i złożyć nowe lub złożyć dodatkowe zlecenie na brakujący nakład.
Na chwilę obecną każde zlecenie wysyłane jest w całości pod jeden wskazany adres. Nie rozdzielamy wysyłki jednego zamówienia na kilka adresów docelowych.
Na chwilę obecną nie dokonujemy zmiany loginu gdyż są one ściśle powiązane z kontem. To na jego podstawie dokonują Państwo logowania się do konta.
W celu dokonania zmian, należy się zalogować i kliknąć w ikonkę Ustawienia (na górnym pasku w panelu klienta). Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz zmiany. Wszelkie zmiany danych widoczne będą po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu się. Pomimo dokonania zmian samodzielnie – należy bezzwłocznie poinformować o nich Biuro Obsługi Klienta. Działanie to zagwarantuje prawidłowe wystawianie się faktur na nowe dane. Parametrami, których nie można zmienić poprzez stronę jest login, NIP oraz nazwa firmy. Jeżeli chcesz dokonać zmiany tych danych - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Na chwilę obecną wykonujemy projekty dla wizytówek oraz dla wizytówek z zaokrąglonymi rogami. Aby skorzystać z oferty należy wejść w zakładkę projekty znajdującą sę na naszej stronie głównej.
Jako firma z branży poligraficznej lub agencja reklamowa mają Państwo stały rabat 20% na całość oferty z serwisu viperprint.pl. Po rejestracji można już korzystać z konta. Wraz ze wzrostem obrotów miesięcznych mogą się Państwo starać o zwiększenie stałego rabatu, jednak nie wcześniej niż po 6 miesiącach współpracy (obroty liczone są jako średnia miesięczna z tego okresu).
Najczęściej występujące problemy związane z przygotowaniem plików do druku zostały szczegółowo opisane w zakładce przygotowanie pracy.
W sytuacji, gdy są zainteresowani Państwo nakładem bądź specyfikacją nie występującą na naszej stronie, prosimy o kontakt z [email protected].
W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji prosimy o składanie jej przez system. Po zalogowaniu się na własne konto, w konkretnym zamówieniu znajdą Państwo przycisk ZŁÓŻ REKLAMACJĘ. Prosimy o opisanie problemu, możliwe jest również załączenie zdjęć.
Jeśli zamówienie znajduje się w statusie ,,gotowe do odbioru”, a termin wysyłki jest przewidziany na kolejne dni, możemy go zmienić – w tej sprawie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Przyjmujemy wyłącznie zamówienia złożone drogą elektroniczną za pośrednictwem naszej strony www.viperprint.pl a gotowy do druku plik należy wgrać podczas składania zamówienia.
Plik sprawdzany jest po złożeniu zamówienia. Jeśli nie są Państwo pewni odnośnie poprawności przygotowanego pliku - podczas jego wgrywania należy zaznaczyć opcję: weryfikacja ręczna/sprawdzenie przez grafika. Dodatkowo należy dodać uwagę do zamówienia opisującą Państwa obawy. Wówczas nasz grafik zweryfikuje Państwa projekt. W przypadku wykrycia nieprawidłowości - zostaną Państwo poinformowani, jakich zmian należy dokonać w projekcie, aby mógł zostać zrealizowany. Uwaga będzie widoczna w panelu klienta przy danym zamówieniu.
W przypadku konieczności wystawienia korekty faktur prosimy o kontakt z działem finansowym na adres: [email protected]
Na chwilę obecną nie posiadamy w swojej ofercie produktów sztancowanych. Jeśli są zainteresowani Państwo tego typu niestandardowym zleceniem – prosimy o kontakt na adres: [email protected]
FV wystawiane są automatycznie na dane podane podczas rejestracji. Jeśli chcą Państwo aby dane były inne należy opłacić zlecenie, a następnie od razu skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Wówczas dane zostaną zmienione.
Ze względów technologicznych możliwe jest połączenie następujących uszlachetnień na jednym elemencie: hotstamping+tłoczenie
tłoczenie+lakier wybiórczy UV
Nie ma z kolei możliwości uszlachetnienia wybranego elementu zarówno hotstapingiem+ lakierem wybiórczym uv.
Gwarantujemy najwyższą jakość!
Na naszej witrynie stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziecie Państwo w Polityce prywatności.
Akceptuję
Darmowa wysyłka