x

Jaki papier na ulotki

Dobry projekt ulotki to za mało, by osiągnąć zamierzony efekt, dlatego ważne jest zwrócenie uwagi na to, na jakim papierze wykona się wydruk. Jaki papier na ulotki warto wybrać? Na co zwrócić uwagę?

 

Ekonomiczna kampania czy ulotka… na lata?

Drukowanie ulotek na tanim papierze jest wybierane przeważnie, gdy zamawiający potrzebuje dużego nakładu materiałów reklamowych i jednocześnie dysponuje niewielkim budżetem.

Kampania przeprowadzona w takiej formie może być efektywna, pod warunkiem, że umieszczone na niej informacje będą wartościowe dla odbiorcy.

Ulotka z interesującym przekazem pomoże osiągnąć zamierzony efekt, nawet gdy wydrukuje się ją na papierze offsetowym o gramaturze 90 g/m2.

Papier offsetowy jest tani, dlatego wykorzystuje się go często w kampaniach mających na celu skłonienie odbiorcy do wykonania określonej czynności, na przykład do zapisania się do szkoły językowej.

 

Czy wiesz, że ulotki przeznaczone do kolportażu są drukowane na papierze, którego gramatura jest możliwie jak najniższa? Taki wybór nie jest podyktowany wyłącznie oszczędnościami finansowymi, a kwestią praktyczną.

Rozdawane ulotki powinny być lekkie, gdyż wtedy jednorazowo można zabrać ich ze sobą więcej i dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

 

Jaki papier na ulotki?

Jaki papier na ulotki sprawdzi się, gdy chce się wydrukować materiały reklamowe, które cechują się wyższą trwałością?

Zamiast papieru offsetowego powinno się wybrać w takim przypadku papier kredowy, który ma gramaturę od 170 d 250 g/m2.

Materiał jest nieco droższy, jednak cechuje się większą sztywnością, dlatego jest dłużej wykorzystywany. Ulotka wydrukowana na papierze kredowym z powodzeniem służy na przykład do prezentowania menu w kawiarni lub lodziarni.

 

Papier ekologiczny na ulotki - kiedy warto go wybrać?

Zamiast klasycznego papieru do drukowania ulotek, niektóre firmy stawiają na papiery ekologiczne. Arkusze służące do ekologicznego druku ulotek są niepowlekane folią lub lakierem, co w niewielkim stopniu obniża ich atrakcyjność wizualną.

Jednocześnie ekologiczny papier do druku ulotek pozytywnie wpływa na odbiór marki, która chce uchodzić za przyjazną dla środowiska. Świadomi konsumenci wiedzą, że drukowanie materiałów reklamowych na papierze przeznaczonym do recyclingu lub z niego pochodzącym chroni drzewa i ekosystemy na całym świecie.

 

Ważne!

Drukując ulotki na papierze ekologicznym o łącznej wadze 100 kg, ratuje się dwa drzewa, które dostarczają w ciągu każdego roku tlen niezbędny do oddychania aż 20 osobom!

Gwarantujemy najwyższą jakość!
Na naszej witrynie stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziecie Państwo w Polityce prywatności.
Akceptuję
Darmowa wysyłka