x

Ile kosztują ulotki reklamowe

Ulotki reklamowe to jedna z najbardziej popularnych form reklamy drukowanej. Ulotki wykorzystywane są w wielu usługach, które towarzyszą nam na co dzień. Stanowią przy tym pewne źródło wiedzy o produkcie czy usłudze, z której mamy plany skorzystać. Jaki jest przybliżony koszt ulotek? O tym opowiem poniżej.

Mimo digitalizacji wielu dziedzin życia i przeniesienia usług do Internetu, ulotki nie straciły na swej atrakcyjności. Dzieje się tak dlatego, że ich cena nie jest zbyt wygórowana, a ich zasięg jest duży.

Ulotki możemy podzielić na cięte i składane. W tym artykule przytoczę ceny ulotek ciętych, w najpopularniejszych formatach, w najpowszechniejszych nakładach, z zadrukiem dwustronnym.

Cena za ulotki jest zależna od nakładu, jaki wybierzemy, rodzaju papieru oraz formatu. Zadruk dwustronny czy jednostronny najczęściej jest w tej samej cenie lub nieznacznie się różni. Na koszty wpływają również takie czynniki jak uszlachetnienie ulotek folią błysk lub folią mat.

Zwyczajowo, większe ilości ulotek, powinny kosztować coraz mniej za sztukę. Nie oznacza to jednak, że te niskie nakłady mają zaporową cenę. W dobie druku cyfrowego, którego jakość jest niemalże porównywalna do druku offsetowego, ceny na niskie nakłady wizytówek, pocztówek, jak również ulotek są przystępne dla każdej kieszeni.

Wspomniałam tutaj również o tym, że cena zależna jest także od wybranej gramatury papieru. Najbardziej popularnym papierem, na którym drukowane są ulotki, jest kreda błysk 130 g. Ten rodzaj podłoża wykorzystywany jest najczęściej do rozdawania ulotek w dużych ilościach. Jest to produkt raczej jednorazowy. Możemy umieścić na nim informacje krótkotrwałe o jakimś wydarzeniu kulturalnym czy promocji czasowej. Kolejny popularny papier to kreda błysk i mat o gramaturze 170. Ten rodzaj papieru sprawdza się w salonach kosmetycznych, fryzjerskich, w pizzeriach. Na takiej ulotce przedstawiamy rodzaje usług czy menu oraz cennik. Taka ulotka przetrwa nieco dłużej niż cieńsza 130 g. Może być wykorzystywana kilkukrotnie, ponieważ jej trwałość jest już nieco większa.

Na cenę ulotek wpływa również ich format. Najbardziej popularne formaty to A6, A5 oraz A4. Występują również mniejsze oraz większe od wspomnianych. Jednak te są najczęściej zamawiane.

Przejdę teraz do tematu artykułu. Czyli ile może kosztować ulotka reklamowa. Poniżej przykładowe ceny, jakie obowiązują w drukarni internetowej.

Ulotki cięte, format A6, kreda błysk 130 g, zadruk dwustronny, bez uszlachetnienia folią:

100 szt. - 37 zł netto

500 szt. - 43 zł netto

1000 szt. - 52 zł netto

2500 szt. - 78 zł netto

5000 szt. - 122 zł netto

Ulotki cięte, format A6, kreda błysk 170 g, zadruk dwustronny, bez uszlachetnienia folią:

100 szt. - 38 zł netto

500 szt. - 47 zł netto

1000 szt. - 57 zł netto

2500 szt. - 87 zł netto

5000 szt. - 135 zł netto

Ulotki cięte, format A5, kreda błysk 130 g, zadruk dwustronny, bez uszlachetnienia folią:

100 szt. - 53 zł netto

500 szt. - 67 zł netto

1000 szt. - 84 zł netto

2500 szt. - 137 zł netto

5000 szt. - 224 zł netto

Ulotki cięte, format A5, kreda błysk 170 g, zadruk dwustronny, bez uszlachetnienia folią:

100 szt. - 53 zł netto

500 szt. - 70 zł netto

1000 szt. - 89 zł netto

2500 szt. - 151 zł netto

5000 szt. - 253 zł netto

Ulotki cięte, format A4, kreda błysk 130 g, zadruk dwustronny, bez uszlachetnienia folią:

100 szt. - 87 zł netto

500 szt. - 114 zł netto

1000 szt. - 149 zł netto

2500 szt. - 254 zł netto

5000 szt. - 444 zł netto

Ulotki cięte, format A4, kreda błysk 170 g, zadruk dwustronny, bez uszlachetnienia folią:

100 szt. - 88 zł netto

500 szt. - 121 zł netto

1000 szt. - 161 zł netto

2500 szt. - 298 zł netto

5000 szt. - 502 zł netto


Czy ulotki są skuteczne?

Czy w czasach sprzedaży online ulotki przynoszą jakieś wymierne rezultaty? Czy można zmierzyć ich skuteczność? Odpowiedź brzmi tak!

Po pierwsze przygotowując wysyłkę dla klienta, za każdym razem warto włożyć do niej ulotkę. Co może się na niej znajdować?

Może to być:

  • formularz zwrotu
  • rabat na kolejne zakupy
  • nieśmiała prośba o pozytywną opinię w Internecie czy na Facebooku
  • oferta innych produktów
  • regulamin sklepu i wiele innych.

Kolejnym ciekawym zastosowaniem ulotek są kody QR. Umieszczone na ulotce mogą prowadzić do oferty sklepu online, menu, filmu na You Tubie, newslettera czy poprostu mogą zawierać kontakt. Dzięki kodom QR możemy mierzyć skuteczność reklamy drukowanej poprzez weryfikację zaangażowania.

Ulotki reklamowe, mimo obecnych czasów, stanowią jeden z filarów reklamy. Można go wykorzystać zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i w sklepie online. Zastosowań jest bardzo wiele. Wszystko zależy od kreatywności i inwencji twórczej.

 

Przeczytaj także:

Jakie wizytówki wybrać?

Wizytówki jaka gramatura papieru

Ile kosztują wizytówki?

Jak wręczać wizytówki?

Kiedy wręczać wizytówki?

Wizytówki - jaka gramatura?

Co na tyle wizytówki?

Gwarantujemy najwyższą jakość!
Na naszej witrynie stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdziecie Państwo w Polityce prywatności.
Akceptuję
Darmowa wysyłka